zondag 22 januari 2012

100 en 1 dingen tegelijk

Iedereen die met creativiteit bezig is herkent het wel: met 100 en 1 dingen tegelijk bezig zijn. Er is zoveel inspiratie te vinden op het www dat je vaak niet weet waar je moet beginnen. En het belangrijkste: wat je moet beeindigen! Ga maar eens na hoeveel projecten liggen te wachten op hun eigen tada momentje. Gelukkig spreek ik af en toe iemand die net het juiste weet te zeggen om me weer moed te geven en het schuldgevoel weg te doen smelten. Ik word namelijk erg blij als de verkoopster van de plaatselijke hobbywinkel vriendelijk maar beslist beaamt dat het nogal logisch is dat je meer dan 1 project onder handen hebt: je gezin, je huishouden, materiaal tekort. Maar de belangrijkste reden: soms heb je gewoon zin om even iets anders te doen!!! Wow, jammer genoeg is dat een zin die manlief nooit zou begrijpen, maar ik wed dat alle vrouwen nu driftig zouden knikken haha! Eens even kijken wat ik deze week zoal gedaan heb:


3 opmerkingen:

  1. Heerlijke vrolijke kleuren! ene...ik knik zeker mee.......!
    fijne dag, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ja, ja, ja, !!!
    ik ook...
    enne 'k ben ook gek op kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Anja!
    Wat een vrolijke kleuren allemaal daar hou ik van! Ik ga je volgen hoor!
    Als je het leuk vindt moet je maar op mijn blog komen kijken DE WERELD EEN BEETJE MOOIER KLEUREN.
    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!