zaterdag 28 januari 2012

Speldenkussens

Zo, na 2 weken is het hardnekkige griepvirus dat hier in huis heerste eindelijk vertrokken en kan ik weer even wat tijd besteden aan mijn maaksels en vooral mijn blog. Ik had al wat foto's gemaakt maar nog geen gelegenheid gehad om te ze te plaatsen. Een jaar geleden had ik een speldenkussentaartje gemaakt en onlangs had ik een opdrachtje om er een te maken voor iemand in een stoffenatelier. Nou draaf ik altijd een beetje door en als ik eenmaal bezig ben, worden mijn hersens bestookt met ideetjes voor kleurencombinaties en stijlen. Dus maakte ik verschillende speldenkussens, natuurlijk met een gehaakte variant. Zooooo leuk vind ik hem zelf, helaas gaat wit me snel vervelen dus zal ik een wat kleurrijker variant gaan maken. Mijn liefde voor oude kop en schotels kan ik mooi combineren.


4 opmerkingen:

  1. Geweldig het speldenkussen op het kop&schoteltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Anja! Als je een mijn eigen kaarten wilt ontvangen, kun je dan je adres naar me mailen?
    Fijne zondag!
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje, ik zou dolgraag een kaart van je ontvangen! Heb nog geen idee hoe dit werkt, kun je even bevestigen of dit in je mailbox of op je blog terechtkomt voordat ik mijn adres naar je toestuur? Alvast bedankt en groetjes, Anja

      Verwijderen

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!