maandag 13 februari 2012

Gehaakt bloemenvaasje/haaknaaldpotje/pennenvaasje



Een aantal opdrachten was voor het weekend af: 4 schilderijen en 2 speldenkussentaartjes. Tijd dus voor eigen projecten, waaronder deze: een wit gehaakt jasje voor een glazen potje, versierd met een ketting met blaadjes van vasten en losse gehaakte bloemetjes erop genaaid. Oorspronkelijk was dit bedoeld om mijn haaknaalden in te bewaren, zo kan ik toch mijn haakwerkje met naalden in het potje verstoppen zonder dat het ergens in een la gefrommeld wordt als ik even niet bezig ben. Helaas heeft het kleine grut hier bedacht dat het ook leuk is met een paar kort afgesneden tulpjes erin of - en dan verdwijnt het naar boven - met kleurpotloden erin op een bureau. Zooooooo leuk mam! Ja, ik begrijp het al, ik heb er nog zo'n stuk of 3 te gaan. Ook nu blijkt weer: je moet de groenten van ... hebben!

5 opmerkingen:

  1. Hello! Saw you on craft gossip!
    I ask google to translate your page to portuguese, you wouldn't believe how strange you sound!!! ;) lol
    love your covers jars! lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Ben er ook mee bezig, althans wil het graag gaan doen, maar weet niet zo goed hoe dat moet met maten etc. Een kant-en-klaar patroontje zou handig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!