vrijdag 10 februari 2012

Vogeltaartjes gemaakt



Als thuisblijfmama moet je je natuurlijk van je beste kant laten zien, maar belangrijker: je kunt nog zulke geweldige ideeen hebben om te doen met je kids, vaak hebben ze geen zin of hebben ze toevallig weer afgesproken met met vriendje of vriendinnetje. Daar sta je dan met je frituurvet en je gespaarde puddingvormpjes (heb hierbij speciaal gelet op de vorm van het bakje en niet op de smaak van het toetje!). Ook de dop van de slagroomspuit werd gered van de vuilnisbak, omdat er zulke leuke gedraaide vormpjes in zitten. Dus ga je zelf maar aan de slag op de woensdagmiddag. Ik kreeg nog net een kreet van dochterlief: wacht je tot ik terug ben mam! Ik dacht het niet..... Dus hup, vormpjes gevuld en de boel buiten gezet om te laten stollen.

Gelukkig kent mijn meisje me al langer en kwam net op tijd om de taartjes te versieren. Gelukkig heeft nog niet 1 vogel zich in de buurt van dat lekkers vertoond, het zou toch zonde zijn van al ons werk haha!


4 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit! ....ik heb de vormpjes ook al klaar staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt meisjes, een zak cranberries, 1 blok frituurvet en wat vormpjes. De zaden had ik nog) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute idea <3

    By the way, I am happy to tell you that I nominated you for the Liebster Blog Award ^^
    The idea behind all this is to connect and discover new blogs with less that 200 followers.
    You can see how this works here: http://serafinelly.com/2013/04/05/liebster-blog-award/

    Hope you will join the community ^^

    groetjes,

    Melissa ;)

    BeantwoordenVerwijderen

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!