maandag 23 juli 2012

De zomer heeft sinds gisteren eindelijk laten weten dat ze er toch is. Een paar straten van ons huis vandaan sta je ineens voor een minimeer, compleet met riet, aalscholvers, futen en heerlijk gras langs 1 kant om lekker de hele middag te liggen lezen. De kinderen vermaakten zich in en om de nieuwe opblaasboot. En dan te bedenken dat we vorige week midden in herfstweer zaten. 's Avonds was het zo donker en buiten kletterde de regen. De kinderen deden enthousiast de gordijnen dicht en de zelfgemaakte windlichten aan. Gezellig muziekje op en triomino's gespeeld. Nou de spellen hoeven voorlopig niet meer uit de kast!




Mijn hoofd is weer snel in de zomerstand gezet en ik heb een ketting afgemaakt die misschien tot volgend jaar had moeten wachten haha! De gehaakte witte roosjes en bleekgroene blaadjes zijn ook mooi als versiering om een vaas heb ik gemerkt. 

Heerlijk weer om buiten te haken, ik was al begonnen met het breien van een wintertrui voor zoonlief, maar die moet nu maar even wachten....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!