maandag 3 juni 2013

Haken in de zon


Wat was het een heerlijke dag gisteren! Als vroege vogel zat ik al op een belachelijk tijdstip op mijn pasgeschilderde bankje in de tuin te haken. Ontbijtje aan mijn voeten, bakkie koffie erbij en dan maar hopen dat het nog heeeel lang duurt voor de rest van het gezin wakker wordt.
Vorige week kocht ik bij de kringloopwinkel twee blauwgeblokte katoenen gordijntjes, (nu ik de foto zie is volgens mij alles van de kringloop haha!!) superleuk met lussen aan blauwe knopen. Ik zag één daarvan al hangen voor mijn keukendeur! Niet gedaan, het wordt anders wel een soort kabouter plophuis vinden mijn dierbaren. Jammer, maar ik vond onmiddellijk een reden om frisse tuinkussens te maken, half stof en half gehaakt. Zachte katoen en haaknaald 3,5 en ik ben volmaakt gelukkig op mijn plekje op de bank! Als ze af zijn volgt natuurlijk een foto. Al bedenk ik me nu dat ik dat blauwgeblokte ook kan combineren met wit katoen, en dan leuke franse borduurseltjes erop van lavendel of zo....witte roezels eraan..... Neeeee, doorhaken!

 









1 opmerking:

  1. supermooi
    en dat het van de kringloop is
    en gepimpt maakt het nog mooier en eigen !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

passiflora

passiflora
elke keer als een passiebloem opengaat in mijn tuin hoor ik zachtjes: Tadaaa!!